Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

План весенних каникул в группе интегрированного обучения и воспитания

Дата: 29 марта 2022 в 14:11

План вясенніх канікул

у групе інтэграванага навучання і выхавання

з 28.03.2022 па 06.04.2022

28.03.2022 “Дзень добрага настрою”.

1. Гутарка-інтэрв’ю “Вясна наступіла”.

Мэта: замацоўваць уяўленні дзяцей аб вясне і прыкметах наступлення вясны; удасканальваць дыялагічнае маўленне.

2. Дыдактычная гульня “Вясёлая путаніца”.

Мэта: фарміраваць элементарныя ўяўленні аб частках сутак (раніца, дзень, вечар, ноч) на аснове ўяўленняў аб характэрных дзеяннях дзяцей у гэтыя адрэзкі часу.

3. Музычная хвілінка “Вясёлы аркестр”.

Мэта: развіваць уменне прымяняць спосабы вылучэння гуку з дзіцячых музычных інструментаў; развіваць музычныя здольнасці дзяцей.

4. Назіранне “Якія прыгожыя – паглядзі – мыльныя бурбалкі”.

Мэта: развіваць даследчыя дзеянні з даступнымі прадметамі навакольнага асяроддзя.

29.03.2022 “Беларуская скарбонка”.

1.  Дыдактычная гульня-віктарына “Знаўцы сваёй Радзімы”.

Мэта: развіваць пазнавальную цікавасць да сваёй краіны.

2. Камунікатыўная гульня “Ветлівыя людзі”.

Мэта: выхоўваць у дзяцей  маральныя якасці: паважлівыя адносіны да людзей, добразычлівасць, уменне бачыць прыгажосць у простым і штодзённым, уменне дарыць цяпло і дабрыню.

3.Прагляд беларускай народнай казкі “Піліпка-сынок”.

Мэта: далучаць да багацця беларускай мовы даступнымі для выхаванцаў сродкамі, фарміраваць каштоўныя адносіны да яе, развіваць маўленчыя здольнасці, выхоўваць паважлівыя адносіны да роднай мовы.

4. Беларускія гульні: “Барада”, “У ката”, “Гарлачык”.

Мэта: узбагачаць і актывізаваць беларускі слоўнік дзяцей, развіваць слыхавую ўвагу і хуткасць рэакцыі на слова, развіваць рухальную актыўнасць.

30.03.2022 “Даведваемся, спазнаем, эксперыментуем”.

1. Эксперыменты, доследы з вадой.

Мэта: развіваць лагічнае мысленне, маўленчую актыўнасць дзяцей.

2. Лабараторыя люстэркаў.

Мэта: фарміраваць пазнавальныя матывы дзейнасці, інтарэсаў.

3. Мастацкае даследаванне “Дызайн вакол нас”.

Мэта: фарміраваць ўяўленне аб разнастайнасці створаных дызайнерамі аб’ектаў прадметнага свету (прадметаў бытавога прызначэння).

4. Музычная забава “Горад чараўніцтва”

Мэта: ствараць ўмовы, якія спрыяюць развіццю ў дзяцей пазнавальнай актыўнасці, дапытлівасці, імкнення да самастойнага пазнання і разважання праз эксперыментаванне; развіваць музычна-творчыя здольнасці дзяцей.

31.03.2022 “Правілы паводзін усім без выключэння!”

1. Дыдактычная гульня “Калі, то!”

Мэта: актывізаваць разумовую і маўленчую дзейнасць.

2. Экскурсія ў ПАВП №12 в.Войкава.

Мэта: знаёміць дзяцей з работай выратавальнікаў-пажарных, са спецыяльнай тэхнікай.

3. Літаратурнае даследаванне “Якім бяспечным паводзінам вучаць нас казкі?”

Мэта: развіваць уменне разумець змест мастацкіх твораў.

4. Сюжэтна-ролевыя гульні: “Вуліца”, “Хуткая дапамога”.

Мэта: фарміраваць уменне прымяняць атрыманыя навыкі па бяспецы ў калектыўных гульнях.

01.04.2022 “У здароўі – сіла”.

1. Гутарка “Правілы гігіены”.

Мэта: замацоўваць элементарныя навыкі гігіены, догляду за сваім целам.

2. Рухомыя гульні рознай інтэнсіўнасці.

Мэта: вучыць сачыць за сваім здароўем, падахвочваць да выканання фізічных практыкаванняў, радавацца дасягнутым вынікам.

3. Гадзіна загадак “Як здаровым быць”.

Мэта: далучаць дзяцей да здаровага ладу жыцця, развіваць лагічнае мысленне.

4. Сюжэтна-ролевая гульня “Паліклініка”.

Мэта: удакладняць навыкі гульнявой дзейнасці пры адбіцці працы дарослых.

04.04.2022 “У госці да кнігі”

1. Моўная гульня “Адгадай казку па ключавых словах”.

Мэта: развіваць слыхавую ўвагу, памяць, мысленне, пазнавальную актыўнасць.

2. Гульня “Збяры карцінку” (казачныя персанажы).

Мэта: развіваць зрокавую увагу, практыкаваць у складанні цэлага з частак.

3. Музычны КВН “У гасцях у мультфільмаў”

Мэта: фарміраванне музычнай памяці.

4. Экскурсія ў бібліятэку “Кніжны дом”.

Мэта: развіваць цікавасць да прафесіі бібліятэкара, да кніг.

05.04.2022  “Дзень сяброўства”

1. Гутарка на тэму “Што такое сяброўства?”

Мэта: фарміраваць у дзяцей паняцце “сяброўства”, “сябры”.

2. Гульня “З кім мы сябруем?”

Мэта: навучаць дзяцей адказваць на пытанні, развіваць памяць, воразнае мысленне.

3. Дыдактычная гульня “Добра-дрэнна”.

Мэта: садзейнічаць стварэнню паміж выхаванцамі сяброўскіх адносін.

4. Назіранне-асацыяцыя “На што падобныя воблакі?”

Мэта: развіваць вобразнае мысленне дзяцей.

06.04.2022  “Гэтыя цудоўныя алоўкі і фарбы”.

1. Казка-гутарка “Алоўкі”

Мэта: прывіваць цікавасць да малявання, выхоўваць акуратнасць.

2. Гульня “Зайка шэранькі сядзіць”.

Мэта: практыкаваць дзяцей у выкананні рухаў у адпаведнасці з тэкстам.

3. Маляванне фарбамі “Вясеннія колеры”.

Мэта: садзейнічаць падтрымцы цікавасці да малявання, развіваць уменне карыстацца пэндзлем, выконваць розныя прыёмы малявання.

4. Рухомая гульня “Фарбы”.

Мэта: развіваць слыхавыя якасці, рухальную актыўнасць, уменне выконваць правілы.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.